خدمات طراحی سایت

Wiki Article

در قرارداد خدمات نگهداری و مدیریت سایت موارد مهمی است که باید بهش توجه کنید.

بدین منظور راه های زیادی توسط وردپرس پیش روی شما قرار داده شده است. هم چنین ویرایش محتوای سایت با وردپرس بسیار آسان است.

استفاده از فروشگاه‌سازها راهی برای داشتن فروشگاه اینترنتی است.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

برای هر مخاطبی با هر دستگاهی که داشته باشد، تجربۀ کاربری مناسبی ایجاد می‌کند؛

تفاوت اساسی ماژول و پلاگین اینه که ماژول ها قطعات سازگار و یکپارچه ای هستند که به خوبی در کنار هم قرار میگیرن و با هم کار میکنن. برعکس پلاگین و افزونه که هر پلاگین رو یک نفر و با یک الگوی کاملا متفاوت نوشته و ناسازگاری زیاد بین افزونه های مختلف سبب افت سرعت سایت وردپرس و افت و کاهش تجربه کاربری و عدم رضایتمندی کاربران از رابط کاربری و طراحی عملکردهاست.

ما هم در این مقاله از وبلاگ وبزی قصد داریم تا به‌طور کامل، از سیر تا پیاز این دو تکنیک طراحی وب را توضیح دهیم. فهرست مطالب این مقاله را در ادامه می‌ببینید:

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

شکل تعامل کاربران با وب‌سایت نیز در دستگاه‌های مختلف، متفاوت است. مثلا یک نوار لغزنده ممکن است برای همه کاربران یکسان به نظر برسد؛ اما کاربران موبایل باید با لمس‌کردن آن به سمت چپ یا راست صفحه بروند و کاربران دسکتاپ هم لازم است که برای حرکت‌دادن آن از ماوس استفاده کنند.

همانطور که گفته شد هر یک از این قسمت ها شامل هزینه ای می باشد و می تواند هزینه طراحی وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد.

اگه بخوام در یک کلمه جواب همه این سوالات رو بدم بهتره برم سراغ آمار و اطلاعات روز دنیا.

در ادامه به بررسی برخی مزایای اصلی طراحی سایت دو زبانه خواهیم پرداخت:

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.
باسلام شبتون به خیر. من مایلم که سایتم رو موبایل فرندلی کنم، امکانش هست که شما این کار رو برام انجام بدین؟ و هزینش چقدر میشه؟

اگه یه سایت خیلی ساده بخوایم، هزینه طراحی سایت با وردپرس چقدر در میاد؟

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

این مورد، برای سئو سایت های چند زبانه مانند سایت های خبری به کار می رود و بهترین کار برای اینجا کلیک کنید نشان دادن تارگت نهایی کاربران در هر نقطه ای از دنیاست.

  نکته مهمی که وجود دارد این است که طراحی سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به سرویس و امکانات، نوع قالب و مدت زمان تحویل کار تعیین می شود. هزینه های طراحی سایتی که نیاز به کد نویسی داشته باشد بیشتر از طراحی سایت با قالب آماده است اما معمولا کارشناسان متخصص در این زمینه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند که از قالب اختصاصی به جای کد نویسی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا هزینه سفارش سایت فروشگاهی برای آن ها سنگین نشود. قیمت نهایی سفارش طراحی سایت می تواند یکی از فاکتورهای تشخیص کیفیت باشد. به عبارت دیگر هرگز نمی توان یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با قیمتی ارزان انجام داد. بنابراین چنان چه برای پروژه سایت خود قیمت ارزان را مد نظر دارید بایستی خودتان را برای دردسرهایی نظیر عدم پشتیبانی شرکت مجری پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جشت و جو و هزینه های سنگین اجرای مجدد پروژه آماده کنید.  فاکتورهای مهم قیمت طراحی سایت

با این ماشین حساب شما میتونید به صورت آنلاین خودتون هزینه طراحی سایت با وردپرس رو محاسبه کنین.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

حتما توجه کنید که از افزونه های مناسب وردپرسی برای تغییر مسیر این موارد استفاده کنید.

مدت زمان لازم برای این پروژه طراحی سایت وردپرس تقریبا ۱ ماه هست.

اکثر کاربران هم می‌دانند که این خطوط افقی چه کار می کنند؛ بنابراین می‌تواند یک انتخاب ساده و جذاب برای طراحی وب‌سایت شما باشد.

طراحی سایت میتونه به من کمکی بکنه. میدونم که سایت فروشگاهی زیاده اما نمیدونم به درد کارهای کوچک هم میخوره سایت یا نه. کلا پیشنهاد شما چیه در صورت بسته شدن اینستا؟

اعمال تغییرات در استایل های دستی بعد از مدتی بسیار دشوار و پر از خطا است.

تمام مسیری که تا به اینجا طی کردیم به یک هدف ختم می شود و آن هم ارتقاء وب سایت در اینترنت و افزایش فروش و خدمات است . اما چگونه می توان سایت منبع این کار را انجام داد؟

نکته: تکنیک طراحی وب ریسپانسیو هم برای کاربران و هم برای کسب‌وکارها مفید است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران، کارهای بیشتری را با گوشی و سایر گجت‌های هوشمند خود انجام دهند.
زیرا طراح این بخش باید مخاطبان شما را به طور کامل شناسایی کند و با توجه به نوع مخاطب، نوع سازمان و ... شروع به توسعه طرح اولیه کند.

دسترسی آسان به محتوای انگلیسی یا هر زبان دیگری که در سایت شما وجود دارد، باید برای کاربران فراهم شده باشد.

زمان کمی دارید؟ کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا همین امروز پروژه طراحی سایت شرکت خود را شروع کنید

طراحی سیستم مدیریت آموزشی

برای هر مخاطبی با هر دستگاهی که داشته باشد، تجربۀ کاربری مناسبی ایجاد می‌کند؛

به هنگام درخواست طراحی سایت دو یا چند زبانه به موارد زیر توجه کنید:

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: •    رابط کاربری

محتوای وب‌سایت را در همۀ سیستم عامل‌ها به‌طور یکسان نمایش می‌دهد؛

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

هزینه طراحی سایت از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان است قیمت طراحی وب سایت و بسته به امکانات و ویژگی ها و استانداردها متغیر است.

برای برآورد هزینه طراحی سایت باید بدونیم که چه امکاناتی برای سایت مد نظر دارید؟ سایت رو برای چه کاربردی لازم دارید؟ آیا طراحی اختصاصی لازم دارید؟ آیا پوسته اختصاصی لازم دارید؟ آیا علاوه بر پنل مدیریت سایت نیاز به پنل مدیریت حساب برای کاربران در فرانت سایت هم میخواید؟

اینطوری سرعت وب‌سایتتان هم کم نمی‌شود. برای پیداکردن طراحی سایت با وردپرس عکس‌های باکیفیت و رایگان هم پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «سایت‌هایی برای دانلود رایگان عکس» را مطالعه کنید.

به عنوان مثال کشور های عربی حوزه خلیج فارس، روسیه و ترکیه، کشور های مقصد اغلب وبسایت های چند زبانه در ایران هستند.

فراموش نکنید که یه بخش مهم از طراحی سایت مرتبط با بحث نگهداری و پشتیبانی سایت شماست. اگه قرارداد درستی در زمینه نگهداری و پشتیبانی امضا نکنید ممکنه در توسعه کسب و کار آنلاین تون نتونید موفق عمل کنید.

Report this wiki page